JESIEŃ Z EXTRAWHEEL - kupon, dzięki któremu każda przyczepka Extrawheel bedzie posiadać w zestawie kurtkę przeciwdeszczową Basil Hoga. Promocja dotyczy tylko przyczepki Extrawheel w każdej konfiguracji - wystarczy włożyć do koszyka jako pierwszą przyczepkę , następnie kurtkę w wybranym rozmiarze i kolorze i wpisać kod. Tylko tak złożone zamówienia będą ważne i realizowane.
Przyczepka ExtraWheel + dodatek kurtka przeciwdeszczowa Basil Hoga
Pomimo, że w wypożyczalni przyczepka ExtraWheel jest dość długo, w czasie ostatniego weekendu miałem, przyjemność pierwszy raz ruszyć z nią w teren. Jeszcze zanim przygotowałem się do wyjazdu miałem obawy, czy przyczepka w czasie jazdy będzie stabilna, nie wypnie się, tak po prostu bez powodu, zastanawiałem się, jak zachowa się w trudniejszym terenie. Sposób montowania jej do osi tylnego koła jest tak banalny, że aż trudno uwierzyć, że nikt na to wcześniej nie wpadł. Extrawheel połączony jest z rowerem widelcem wykonanym z hartowanej stali sprężynowej. Rozmiar widelca STANDARD pomieści koło 20" - 28". Do kół 29" polecany jest widelec w wersji LONG, który jest o 12 mm dłuższy. Widelec przed założeniem regulujemy do szerokości szybkozamykacza. ExtraWheel w wypożyczalni „Rowerowy Włóczykij” ma koło 28”, jest też dostępna wersja z obręczą 26” – wielkość koła, jest ważnym argumentem przy zakupie sprzętu. Ja na co dzień jeżdżę rowerem z kołem 28” i ten czynnik zaważył na doborze koła w przyczepce. Jadąc w jakąkolwiek podróż rowerową w razie defektu, koło z przyczepki może pozwolić nam na kontynuację podróży. Po prostu wymieniamy koła i jeżeli uszkodzenie pozwala nam na jazdę, to pomimo defektu, będzie nam łatwiej dojechać do miejsca, gdzie możemy otrzymać pomoc, jeżeli uszkodzone koło będzie w przyczepce. Do ramy pasują wszystkie rozmiary kół rowerowych do szerokości 2.3" włącznie - w tym 29" (obręcz 28" z dużą oponą).
W przypadku montowania przyczepki w moim rowerze, problemem wydaje się za krótka oś tylnego koła do którego idzie zaczep. Linka od przerzutki przy kasecie nie jest w stanie swobodnie pracować, przez co zdarza się, pomimo, że przerzucę bieg, łańcuch potrafi nie zareagować lub trudno zmienia swoją pozycję. Jest możliwość wykorzystania adapterów, mam nadzieję, że u mnie sprawdzą się i problem zostanie wyeliminowany.
Sakwy Ortlieb mają pojemność 2 x 20 litrów. Są wystarczające. Mam porównanie jeśli chodzi o sakwy, używam także Sakw Crosso. Sposób montażu sakw na stelażu, sposób wykonania, prostota przemawiają za produktem Ortlieba, sakwy Crosso wydają się inną klasą jakości o czym świadczy też cena. Można spokojnie jechać z jedną sakwą. Przyczepka do roweru obciążona tylko z jednej strony nieznacznie przechyla rower, do czego łatwo się przyzwyczaić.
Komfort jazdy pogarsza się w niewielkim stopniu, głównie podczas hamowania i w trudnym terenie.
Przyczepka ExtraWhell jest lekka. Ze standardowym kołem waży 4,79 kg. Można założyć lżejsze koło, jest bezpieczna. Odczepia się od roweru przy poważniejszej kolizji. Moje obawy szybko zostały rozwiane. Korzenie, kamienie, wyboje, kocie łby, uskoki, kałuże, krawężniki – cały czas przyczepka była stabilna. Wypięła się raz, kiedy na postoju mój rower upadł. Jest super do jazdy off road. Duże koło łatwiej pokonuje przeszkody. Przewiezie nawet 35 kilogramów i co ważne, nie czuć takiego ciężaru za sobą.
Extrawheel da się błyskawicznie zaczepić do wszystkich typów rowerów - także poziomych, szosowych i z pełną amortyzacją. Jest rozwiązaniem idealnym dla rowerów z hamulcami tarczowymi i bez bagażnika. Holowanie przyczepki zużywa rower mniej niż obciążony sakwami bagażnik rowerowy. Pozwala mocniej trzymać się przednim kołem gruntu na stromych podjazdach, ułatwia wsiadanie i zsiadanie z roweru, podczas jazdy nie zaczepia
się o sakwy piętami, może uwolnić nas od plecaka, zwiększa żywotność tylnego koła roweru (dodatkowe, drobne akcesoria zmieścimy do toreb rowerowych), zmniejsza opory ruchu w terenie miękkim przez rozłożenie nacisku na większą powierzchnię (trzecie koło).
Przyczepka ExtraWhell wpływa także bezpośrednio na nasze bezpieczeństwo, o czym możemy nie zdawać sobie sprawy. Extrawheel przewozi nawet niewielki ładunek bezpieczniej i łatwiej niż rower, zwiększa bezpieczeństwo zwracając na siebie uwagę kierowców, zwiększa stabilność obniżając środek ciężkości, skraca drogę hamowania – umieszczony wysoko na bagażniku roweru ładunek odrywa tylne koło roweru od gruntu szybciej, niż kiedy pchane jest przez przyczepkę.
PRZYCZEPKA DO ROWERU, KTÓRA WZBUDZA EMOCJE.
Łatwo zauważyć, że inne przyczepki do jednośladów niewiele różnią się od siebie konstrukcją. Dlatego jednokołowa przyczepka rowerowa Extrawheel wciąż wzbudza żywe zainteresowanie przechodniów w każdym zakątku świata. Wśród swoich zalet ma oryginalny i niepowtarzalny wygląd. Nie sposób jej pomylić z innymi. Zapraszamy do WYPOŻYCZALNI.
Extrawheel zmienia się. jak będzie wyglądać w sezonie 2020?
Nowe wcielenie przyczepki Extrawheel w postaci modelu Brave z jej unikatowymi cechami stanie się z pewnością powodem wielu pozytywnych emocji przechodniów i kierowców, obok których przejedzie dumny z jej posiadania rowerzysta. Używać Extrawheela Brave to uchodzić za globtrotera po niejednej wyprawie w najtrudniejsze zakątki Ziemi. Nowy unikatowy wizerunek przyczepki to efekt zmian technologicznych dających jeszcze więcej możliwości.
Modyfikacja głównej myśli przewodniej konstruktorów, że przyczepka to dla biker’a również dodatkowe (extra) zapasowe koło (wheel), dało efekt w postaci niezwykle ważnej i unikalnej cechy Brave’a. Jeszcze do żadnej przyczepki na świecie nie można było zamontować zarówno koła przedniego jak i pełnowymiarowego koła tylnego. Brave to ma i w razie poważnej awarii na bezludziu daje rozwiązanie pozwalające kontynuować wyprawę przez bezdroża.
Extrawheel Brave standardowo wyposażona jest w dobrej jakości koło przednie. Producent wychodzi naprzeciw klientowi i umożliwia zakup przyczepki rowerowej bez koła. Klientowi pozostaje zamontować koło według własnego życzenia i potrzeb – przednie lub tylne.
Komplet zawiera szybkozamykacz ze stali nierdzewnej, zamiast niego zamówione mogą być również nakrętki z tego samego wytrzymałego materiału. Standardowo do przyczepki przewidziano montaż koła tylnego z piastą 135 mm. Załączane są jednakże również tuleje dystansowe do zamontowania koła przedniego.
Cienkościenne rury stalowe złożone w zwartą konstrukcję ramy zapewniają wysoki poziom sztywności. Przyczepka może dzięki temu przewozić ładunki o sporych gabarytach i znacznym ciężarze dając wszędzie poczucie bezpieczeństwa. W końcu stal – w razie awarii – pospawa nawet domorosły majsterkowicz na końcu świata!!!
Zmiany konstrukcyjne wprowadzone do przyczepki zaowocowały zwiększoną sztywnością, poprawą wyważenia, a przez to znaczącą poprawą właściwości jezdnych: przyczepności i trakcji.
„Tam, gdzie wjedzie rower, ma wjechać również Extrawheel!” – to jedno z założeń twórców Brave’a. By je realizować i by przyczepka idealnie podążała za tylnym kołem roweru dużym zmianom uległ widelec łączący Extrawheela z osią tylnego koła roweru – stał się masywniejszy, sztywniejszy i eliminuje drgania zwiększając radość z jazdy. Na tym nie koniec – elementy cierne dyszla służącego do zapinania widelca łączącego przyczepkę z rowerem stały się wymienne. Uzyskaliśmy przez to możliwość ich wymiany przez użytkownika w razie uszkodzenia mechanicznego, nawet z daleka od jakiegokolwiek warsztatu.
Skuteczną ochronę bagażu przed piaskiem, błotem i innymi zanieczyszczeniami na drodze zapewni błotnik o na nowo zaprojektowanym design’ie. Uatrakcyjnia on wygląd przyczepki i współgra estetycznie z nową flagą w ostrzegawczych barwach i logo Extrawheel.
Podsumowanie:
-
Przykuwający uwagę design
-
Bardzo sztywna rama polepszająca trakcję i umożliwiająca przewóz do 100 litrów bagażu
-
Funkcja zapasowego koła do roweru – można montować przednie lub tylne koło
-
Przyczepka w standardzie jest przygotowana na tylne koło o piaście 135 mm.
-
W komplecie są tuleje dystansowe do montażu koła przedniego
-
Designerski błotnik
-
Flaga w kolorze ostrzegawczym z logo Extrawheel
-
Wymienne przeguby na dyszlu
-
W komplecie dwa worki wodoodporne z Polyestru 2×30 litrów
-
Nowy, bardziej sztywny widelec
-
W komplecie szybkozamykacz Standard
-
Nakrętki na pełne osie lub sztywne osie Thru Axle dostępne w osobnym zakupie
-
W standardzie dobrej jakości koło przednie (można zakupić bez koła)
-
Jest jedyną przyczepką rowerową na rynku przystosowaną do jazdy of road
-
Małe wymiary ułatwiają transport (zwłaszcza lotniczy)
-
Przewiezie nawet do 35 kg ładunku
-
Pasuje do prawie wszystkich rowerów (poziomych, szosowych, MTB, tandemów i z pełną amortyzacją)
-
Mniej eksploatuje rower obciążony tradycyjnymi sakwami
-
Zwiększa bezpieczeństwo zwracając uwagę kierowców
-
Zwiększa stabilność obniżając środek ciężkości
-
Na stromych podjazdach lepiej trzyma przednie koło roweru na gruncie
-
Zwiększa żywotność tylnego koła roweru (mniejsze obciążenie niż roweru z sakwami)
-
Zmniejsza opory jazdy w piasku niż rower z sakwami (trzecie koło)
-
Ułatwia wsiadanie i zsiadanie z roweru; podczas jazdy nie zaczepia się o sakwy piętami
-
Szybki montaż – zaczepia się do roweru błyskawicznie
-
Zwrotność – niewielka długość ułatwia manewrowanie i skręty
Nowością przyczepek Extrawhell są sakwy.
Móc polegać na niezawodnym sprzęcie to dla rowerzysty podróżnika podstawa podczas rowerowych wypraw, jego estetyka i niepowtarzalność designu to niewątpliwie następny argument, ważny przy jego wyborze. To estetyka i design pozwolą nam zasmakować podziwu płynącego z ust przechodniów i znajomych dzielących z nami pasję wypraw rowerowych. Firma Extrawheel daje możliwość wyrażenia swoich podróżniczych aspiracji poprzez zakup całego kompletu sprzętu, w postaci profesjonalnej przyczepki rowerowej, oraz szerokiej gamy eleganckich i spójnych ze sobą i przyczepką w kolorystyce i designie akcesoriów. W drodze do bycia posiadaczem wszystkich niezbędnych na wyprawę akcesoriów z nowej linii produktów firmowych Extrawheel natrafiamy na sakwy na tylny bagażnik Extrawheel Wayfarer. Są to uniwersalne sakwy o niezawodnej konstrukcji, wykonane z Polyestru– materiału o bardzo wysokiej wytrzymałości na użytkowanie i warunki zewnętrzne. Poszczególne panele łączone są laminowanymi od wewnątrz szwami, dzięki czemu uzyskana została pełna wodoodporność. Warunkiem jest jej czterokrotne zrolowanie. Prostotę montażu do bagażnika zapewnia system KlickFix. Standardowo jest on wyposażony w uchwyty pasujące do rurek o średnicy 10-12 mm, ale w komplecie zawarte są również cztery adaptery do rur o średnicy 6-8 mm.